Bedrijfsverzamelgebouw De Goeman
Goeman Borgesiuslaan 77
3515 ET UTRECHT
Bedrijfsverzamelgebouw De Goeman
Goeman Borgesiuslaan 77
3515 ET UTRECHT
Veel organisaties en HR-afdelingen willen graag op een meer moderne manier gaan belonen, maar vragen zich af hoe. Daarnaast vraagt onze kenniseconomie, mede doordat mensen langer moeten werken, van onze medewerkers om relevant te blijven.
Tijdens deze kennissessie neemt Merknemers (www.merknemers.nl) je mee in de mogelijkheden die modernisering van het beloningsbeleid biedt. Wat kunnen keuzebudgetten hierin betekenen? En wat kan het effect hiervan zijn op de employee experience en employer branding? Aan de hand van cases worden vragen beantwoord en krijg je inzicht in welke mogelijkheden er zijn om via moderne beloning impact te hebben op learning agility.
Tijdens de kennissessie worden de volgende onderwerpen besproken:
Na afloop van deze kennissessie heb je inspiratie, kennis en ervaring opgehaald om binnen jouw organisatie mee aan de slag te gaan.
16.30 uur inloop met koffie, thee en een broodje
17.00 uur start programma
19.00 uur einde programma
Bedrijfsverzamelgebouw De Goeman
Goeman Borgesiuslaan 77
3515 ET UTRECHT
Voor praktische zaken rondom de bijeenkomst kun je terecht bij NVP afdeling Activiteiten via activiteiten@nvp-plaza.nl.
Kosten:
De presentatie is kosteloos voor NVP-leden, niet NVP-leden zijn
uiteraard ook van harte welkom maar betalen € 50,00.
Als NVP-lid mag je eenmaal per jaar kosteloos een introducé
meenemen.
Certified HR Professionals ontvangen bij deelname 2 PE punten
Wanneer je bent ingeschreven voor een bijeenkomst rekenen wij op je komst en maken we daar kosten voor. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid om te komen (wat natuurlijk altijd een keer kan gebeuren) dan kun je tot drie werkdagen voorafgaand aan de betreffende bijeenkomst kosteloos afmelden. Dat kan heel eenvoudig door op de afmeldknop te klikken onderaan de bijeenkomst of met een e-mail aan activiteiten@nvp-plaza.nl. Als je je opgeeft en niet komt en je ook niet tijdig hebt afgemeld, worden de gemaakte administratie- en cateringkosten á € 50,- in rekening gebracht.