02/04
2019

Onboarding millennials

Locatie
Impact Hub Amsterdam, Linnaeusstraat 2C, 1092 CK Amsterdam. Deze locatie is met de auto moeilijk bereikbaar. We raden iedereen aan om gebruik te maken van het openbaar vervoer.
Kosten
De kosten voor dit evenement bedragen € 0,-
Organisator
NVP Activiteitenbureau
Doelgroep
Young Professionals, Professionals, Seniors
2 PE

Maar liefst 6 op de 10 personen zijn teleurgesteld na de start van hun nieuwe baan… Terwijl goede onboarding zorgt voor een hogere retentie van medewerkers. Het verbetert de Employer Branding en zorgt voor meer verbondenheid. Desondanks weten wij allemaal: dat is simpeler gezegd dan gedaan. Iedere HR-professional weet van het belang en de noodzaak van onboarding. Hoe komt het dan toch dat het lang niet overal juist wordt toegepast? Velen van ons kampen nog steeds met de uitdaging om werknemers sneller in hun kracht te zetten en verloop te reduceren.  

Bij Skyscrapers focussen we ons op het onboarden van de trainee in de start van hun carrière én bij onze opdrachtgevers. Met daarbij de trainee in het middelpunt, veel persoonlijke aandacht, coaching en focus op beleving. Na 1 jaar zijn ze echt onboard en maken onze trainees (Skyscrapers) de overstap naar de opdrachtgever. Gedurende deze middag nemen we je in een presentatie én workshop mee in wat wel en niet werkt bij onboarding.

Programma

14.30 - 15.00 Inloop
15.00 - 15.30 Skyscrapers: The millennial workforce (presentatie door Tim Berendsen - Founder Skyscrapers)
15.30 - 17.00 Design sprint: Onboarding proces (workshop)
17.00 - 18.00 Borrel 

In deze workshop doorlopen we een design sprint rondom het onboarden van millennials. In 2x 45 minuten gaan we aan de slag met het vormgeven van een ideale onboarding journey van millennials. Hoe ziet deze journey er uit? Wij zorgen voor een gemixte groep met onze trainees. Op die manier kunnen we ook leren van de ervaringen van de uiteindelijke 'gebruikers'. 

Locatie
Impact Hub Amsterdam, Linnaeusstraat 2C, 1092 CK Amsterdam. Deze locatie is met de auto moeilijk bereikbaar. We raden iedereen aan om gebruik te maken van het openbaar vervoer.
Meer informatie

Voor praktische en inhoudelijke zaken rondom de bijeenkomst kun je terecht bij NVP-afdeling Activiteiten via activiteiten@nvp-hrnetwerk.nl

Kosten
De bijeenkomst is kosteloos voor NVP-leden, niet NVP-leden zijn uiteraard ook van harte welkom maar betalen € 50,00.

Certified HR Professionals ontvangen voor deelname 2 PE-punten.

Beeldmateriaal evenement
Op de bijeenkomsten van de NVP worden regelmatig foto’s genomen voor publicatie op onze website, social media of de nieuwsbrief. Als je er bezwaar tegen hebt dat je herkenbaar in beeld wordt gebracht, verzoeken wij je vriendelijk dit kenbaar te maken op de dag van de bijeenkomst bij de registratiebalie of organisator. Zonder tegenbericht gaan wij ervan uit dat wij het beeldmateriaal mogen publiceren.

Annuleringsregeling

Wanneer je bent ingeschreven voor een bijeenkomst rekenen wij op je komst en maken we daar kosten voor. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid om te komen (wat natuurlijk altijd een keer kan gebeuren) dan kun je tot drie werkdagen voorafgaand aan de betreffende bijeenkomst kosteloos afmelden. Dat kan heel eenvoudig door op de afmeldknop te klikken onderaan de bijeenkomst of met een e-mail aan activiteiten@nvp-hrnetwerk.nlAls je je opgeeft en niet komt en je ook niet tijdig hebt afgemeld, worden de gemaakte administratie- en cateringkosten á € 50,- in rekening gebracht.

Onze partners