23/05
2019

NVP Magazine nr.2

Dat de wereld in het algemeen - en die van HR in het bijzonder - in rap tempo aan het veranderen is, valt in de categorie: understatement van het jaar. “Verandering is de enige constante,” zegt Astrid Jonker, HR-directeur Havenbedrijf Rotterdam. In een gloednieuwe rubriek worden HR-directeuren van gerenommeerde bedrijven gepolst over waar voor hen de focus ligt. Met Astrid Jonker bespraken we een aantal containerbegrippen, variërend van energietransitie, innovatie en duurzame inzetbaarheid tot diversiteit, digitalisering en circulaire economie. Kortom, op welk HR-kompas vaart het havenbedrijf?

In dit nummer ruim baan voor Employer Branding, waarmee de Employee Experience onlosmakekelijk is verbonden. Vandaar een ruime terugblik op het succesvolle NVP-Congres over ditzelfde thema en een rondetafelgesprek. Op initiatief van Rugter Steyerberg (Top Employer Institute) schoven HR-hotshots van A-merken aan tafel: adidas, Allen &
Overy, BrandLoyalty, De Bijenkorf, Kruidvat, Trekpleister, ICI Paris XL, Lidl en Rituals. Hier werd ook mening proefballonetje opgelaten over welke kant het HR-vak uitgaat.

Ook een exemplaar van NVP Magazine ontvangen? Stuur een mail naar communicatie@nvp-hrnetwerk.nl ovv je adresgegevens.

Onze partners