Hoe werf je de beste nieuwe medewerkers voor jouw organisatie? En hoe zat het ook alweer met de transitievergoeding? Als HR-secretaresse of P&O-medewerker krijg je vaak steeds meer HR-taken. Haal daarom jouw HR-kennis op en ontwikkel je HR-vaardigheden met de Basiscursus Personeelsmanagement (BPM) van de NVP. Schrijf je snel in!
Met de Basiscursus Personeelsmanagement van de NVP ontwikkel jij je binnen jouw organisatie tot goede ondersteuner op HR-gebied. Je spijkert je kennis bij over personeelsmanagement en arbeidsrecht en gaat aan de slag met sociale en communicatieve vaardigheden die voor je functie van belang zijn. Je wordt in deze training op MBO/MBO+ niveau klaargestoomd door gespecialiseerde docenten met een achtergrond als personeelsmanagement adviseur, trainer communicatieve vaardigheden of jurist gespecialiseerd in arbeidsrecht.
Voor wie is deze cursus bedoeld?
Deze cursus is de juiste plek voor jou als je een nieuwsgierige en
leergierige medewerker personeelszaken of
secretarieel/administratief medewerker met taken op het gebied van
personeelsmanagement bent. Je hoeft geen beroepsopleiding op het
gebied van personeelsmanagement te hebben gevolgd en een specifieke
vooropleiding is niet vereist.
Wat levert het je op?
Aan het eind van de training heb je: