14/06
2021

NVP Algemene Ledenvergadering

Locatie

Achter je Laptop, desktop of Ipad

Organisator
NVP
Doelgroep
Professionals
0 PE

Ben je ook bij de digitale Netwerkcarrousel & ALV van NVP? Je bent samen met alle NVP-leden uitgenodigd om deel te nemen.

In maart dit jaar hebben wij, als bestuur, met de Raad van Advies nagedacht over het vraagstuk wat de skills en competenties van de HR professional in de (nabije) toekomst moeten zijn. De wereld van werk verandert en dat heeft één op één gevolgen voor het werk van de HR professional. Wat wordt er van hen gevraagd in de (nabije) toekomst? De uitkomst van deze exercite kunnen we enerzijds gebruiken voor onszelf voor het organiseren van bijeenkomsten, kennisoverdracht, maar ook voor communicatiedoeleinden. Het kan ook waardevol zijn voor HRM opleidingscommissies als uitgangspunt en nog wel veel meer. Als input hiervoor hebben we het profiel van de CIPD gebruikt, zie bijlage.

Hiervan is een eerste uitwerking gemaakt en die willen we graag met NVP-leden bespreken en toetsen. Met jullie input vervolmaken we de profielen verder, waarna we er voor het einde van het jaar een klap op geven.

We doen dit traject samen met de AWVN. Valentijn Verpaalen (senior adviseur bij de AWVN) zal aanwezig zijn op 14 juni.

Doe mee, praat mee en groei mee, het gaat ook over jouw toekomst! 
Ben je er maandag bij en heb je je nog niet opgegeven? Meld je dan aan via de knop 'Ik doe mee'. Wanneer je je hebt aangemeld ontvang je maandag 14 juni de Zoom-link.

Programma

18.45 uur Ontvangst en inloop Netwerkcarrousel
19.00 uur Introductie HR Skills of the Future
19.10 uur In groepen open gesprek over HR Skills of the Future
20.00 uur Wrap up
20.15 uur Start Algemene Ledenvergadering NVP
21.00 uur Einde 

Locatie

Achter je Laptop, desktop of Ipad

Meer informatie

* Op grond van de Tijdelijke Wet COVID-19 heeft het NVP-bestuur besloten dat de ALV volledig digitaal gaat plaatsvinden en dat door de leden ook digitaal moet worden gestemd. Het maakt dus niet uit wat de statuten hierover bepalen. Hierbij moet wel aan de volgende voorwaarden worden voldaan:

  • De ALV is digitaal voor de leden te volgen (bijvoorbeeld met een livestream via audio of video).
  • De leden hebben tot uiterlijk 72 uur voorafgaand aan de ALV de mogelijkheid gekregen om schriftelijk of elektronisch vragen te stellen over de onderwerpen die op de agenda staan. Het bestuur mag deze termijn ook verkorten.
  • De vragen van leden moeten uiterlijk tijdens de ALV worden beantwoord en de antwoorden moeten beschikbaar zijn voor de leden, bijvoorbeeld via de website of een e-mail. Dit zodat de leden de antwoorden op de vragen kunnen betrekken bij het uitoefenen van het stemrecht.
  • Tijdens de ALV moeten vragen van leden zo goed mogelijk worden beantwoord, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is.

De Tijdelijke Wet COVID-19 is in werking getreden op 24 april 2020. De bepaling die het houden van een volledige digitale ALV mogelijk maakt, heeft terugwerkende kracht tot en met 16 maart 2020. 

Onze partners