Exact Software
Molengraaffsingel 33, 2629 JD Delft
De locatie is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, bus 69 richting Delft-Zuid. De reistijd bedraagt ongeveer 15 tot 20 minuten.
Exact Software
Molengraaffsingel 33, 2629 JD Delft
De locatie is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, bus 69 richting Delft-Zuid. De reistijd bedraagt ongeveer 15 tot 20 minuten.
Visie op leiderschap en HR in deze agile
wereld
We weten het inmiddels. De wereld verandert in rap tempo
om ons heen. We leven ondertussen in een wereld waarin agile werken
de norm is. De snelle veranderingen vragen wendbaarheid van de
organisatie en medewerkers. Anders loop je al snel achter de feiten
aan. We moeten flexibel inspelen op markten en doelgroepen met
nieuwe producten en dienstverlening. Dit geldt voor profit maar
evengoed voor non-profit! Maar ga er maar aanstaan: hoe doe je dat?
In ieder geval is het nodig dat het leiderschap daarop inspeelt.
Dat gaat niet vanzelf; de HR-functie heeft daarin een belangrijke
rol. Daarom moet HR een heldere visie hebben op leiderschap,
flexibiliteit én stabiliteit.
Leren van ervaren
HR-directeuren
Hoe doen andere organisaties dat en
wat kunnen we daarvan leren? Daarom gaan we met drie ervaren
HR-directeuren uit geheel verschillende organisaties in gesprek
over de impact van leiderschap en wendbaarheid binnen hun eigen
organisatie én de rol van HR.
Deze directeuren zijn:
De kickoff en introductie op het thema wordt gedaan
door Alice Diels, HR Directeur Nederland bij
Sodexo. Hiervoor was zij o.a. actief als HR directeur Nuon en
HR-Director bij Post.nl. Haar uitgebreide ervaring zet Alice ook in
als bestuursvoorzitter van de NVP waarin zij zich inzet voor de
professionalisering van de HR-functie en de ontwikkeling van de NVP
als slagvaardige en toonaangevende beroepsvereniging voor HR.
Wat leren we van deze HR-directeuren? We horen hun visie op leiderschap. We krijgen een kijkje in hun agile wereld. Hoe beïnvloeden zij leiderschap? Wat doen ze om een wendbare organisatie te krijgen, inclusief HRM? En waar lopen ze tegenaan en wat vinden ze lastig? De deelnemers worden uitgedaagd in de dialoog en om feedback te geven aan de HR-directeuren.
17.15 - 18.00 uur | Inloop en broodje |
18.00 - 20.15 uur | Inhoudelijk programma |
- kickoff van het thema | |
- Pitch van de HR-directeuren over hun belangrijkste speerpunten | |
- Drie parallel workshops met de HR-directeuren in twee ronden | |
20.15 - 21.15 uur | Afsluiting en netwerkborrel |
Wil jij jezelf als HR-Manager of HR-professional aanscherpen op dit thema? Zodat jij je slagkracht vergroot van jouw organisatie? En leert van deze succesvolle organisaties maar natuurlijk ook van andere deelnemers? Schrijf je dan snel via onderstaande button in voor deze unieke workshop met deze ‘leiders in HR’.
Kosten:
Deelname aan deze bijeenkomst is
gratis voor NVP-leden. Uiteraard is het ook mogelijk voor
niet-leden om deel te nemen aan deze bijeenkomst. Ben je geen lid,
dan betaal je € 50,-.
Exact Software
Molengraaffsingel 33, 2629 JD Delft
De locatie is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, bus 69 richting Delft-Zuid. De reistijd bedraagt ongeveer 15 tot 20 minuten.
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Frank van der Graaf via frankvandergraafdenhaag@kpnmail.nl, telefoon 06 39 55 11 09 of Henri Mazairac via grhadvies@gmail.com, telefoon 06 41 71 31 55. Voor praktische zaken rondom de bijeenkomst kun je terecht bij NVP afdeling Activiteiten via activiteiten@nvp-plaza.nl.
Wanneer je bent ingeschreven voor een bijeenkomst rekenen wij op je komst en maken we daar kosten voor. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid om te komen (wat natuurlijk altijd een keer kan gebeuren) dan kun je tot drie werkdagen voorafgaand aan de betreffende bijeenkomst kosteloos afmelden. Dat kan heel eenvoudig door op de afmeldknop te klikken onderaan de bijeenkomst of met een e-mail aan activiteiten@nvp-plaza.nl. Als je je opgeeft en niet komt en je ook niet tijdig hebt afgemeld, worden de gemaakte administratie- en cateringkosten á € 50,- in rekening gebracht.